Oferta

Centrum Kultury Śląskiej posiada bogate i różnorodne zaplecze (sale, sprzęt techniczny) przystosowane do organizacji wielu rodzajów imprez. W sprawie wynajmu sal lub organizacji imprez można kontaktować się bezpośrednio z dyrektorem drogą mailową: s.zajac.cekus@gmail.com.

 

SPRZĘT TECHNICZNY

DŹWIĘK

 

OBRAZ

 

OŚWIETLENIE

 

WYSTAWY

Ilość sal – 10 (wymiary w zaokrągleniu):

parter 

 

 

 

 

 

 

 

I piętro

 

 

Wyposażenie:

 

WYSTAWY PLENEROWE

Możliwość ustawienia tablic z z frontu i tyłu pałacu oraz powieszenia ich na ogrodzeniu od strony ulicy.

 

 

KONCERTY / SPEKTAKLE TEATRALNE

Sala koncertowa o pojemności do 150 krzeseł (I piętro) z możliwością całkowitego zaciemnienia sali (zasłony)

 

Sala kolumnowa (parter) – możliwość wstawienia krzeseł (do 100 szt)

 

 

KONFERENCJE / PRELEKCJE / POKAZY FILMOWE / SPOTKANIA / UROCZYSTOŚCI

Sala o pojemności do 150 krzeseł (koncertowa I piętro) – możliwość poczęstunku w salach bocznych

Do uzgodnienia: oprowadzenie uczestników konferencji po pałacu.

Przykładowa konferencja:

 

PROMOCJE KSIĄŻEK

Sala o pojemności do 150 krzeseł (koncertowa I piętro) – możliwość poczęstunku w salach bocznych. Możliwość artystycznego zaaranżowania pomieszczenia.

 

POCZĘSTUNEK

Centrum zapewnia tylko sale, stoły, warnik, czajniki do zagotowania wody ewentualnie inne akcesoria kuchenne – nie organizujemy poczęstunku! Poczęstunek: ciasteczka, catering, można podawać w następujących pomieszczeniach:

sale wystawowe – parter: kolumnowa, rozetowa, balowa, południowa i północna

 

I piętro: sale południowa i północna, sala koncertowa (z tyłu pod oknami), szatnia

zastawa: filiżanki, talerzyki deserowe, widelczyki, łyżeczki, widelce (100 osób) / kieliszki do wina (50) / szklanki (50) / filiżanki ozdobne (30 osób) / termosy poj. 11 l – 4

SPOTKANIA KAMERALNE / NARADY

Sala południowa (I p.), zamykana – do 30 osób / Sala sejfowa (zamykana) – do 10 osób

ŚLUBY

Sala koncertowa I p. z możliwością podania szampana w bocznej sali południowej. Udostępniamy instrument klawiszowy.

 

WARSZTATY

Do wykorzystania pomieszczenia wystawiennicze lub plener według uznania.

muzyka

sztuki plastyczne

 

FILM / FOTOGRAFIA

Sale wystawiennicze, sala „sejfowa”, klatka schodowa oraz piwnica (za specjalną zgodą).

warsztaty fotograficzne

Warsztaty fotograficzne (film)

 

sesje fotograficzne i filmowe – przykłady wnętrz

 

 

IMPREZY PLENEROWE

Pałac dysponuje dużymi placami (trawnik) z frontu oraz z tyłu budynku, na których można zorganizować imprezy różnego rodzaju. Istnieje możliwość postawienia małej estrady z tyłu pałacu.

 

INNE IMPREZY

Do uzgodnienia z wykorzystaniem ww. pomieszczeń i wyposażenia.

 

Parking

Miejsca postojowe  dla samochodów osobowych zlokalizowane są na parkingu A koło głównej bramy wjazdowej, w północno-wschodniej części parku, w ilości 45 miejsc postojowych, w tym 43 miejsca postojowe dla samochodów osobowych o wym. 2,5 m x 5 m oraz 2 miejsca postojowe dla autobusów o wymiarach 15 x 6 m.