Oferta

Centrum Kultury Śląskiej posiada zaplecze (sale, sprzęt techniczny) przystosowane do organizacji wielu rodzajów imprez.

SPRZĘT TECHNICZNY

DŹWIĘK

 

OBRAZ

 

OŚWIETLENIE

 

WYSTAWY

Ilość sal – 10 (wymiary w zaokrągleniu):

parter 

sala „rozetowa”

sala „balowa”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I piętro

 

 

Wyposażenie:

 

KONCERTY / SPEKTAKLE TEATRALNE

Sala koncertowa o pojemności do 150 krzeseł (I piętro) z możliwością całkowitego zaciemnienia sali (zasłony)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sala koncertowa

 

Sala kolumnowa (parter) – możliwość wstawienia krzeseł (do 100 szt)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sala kolumnowa

KONFERENCJE / PRELEKCJE / POKAZY FILMOWE / SPOTKANIA / UROCZYSTOŚCI

 

Sala o pojemności do 150 krzeseł (koncertowa I piętro) – możliwość poczęstunku w salach bocznych

Sala o pojemności do 30 krzeseł (I piętro, zamykana)

Do uzgodnienia: oprowadzenie uczestników konferencji po pałacu.

 

PROMOCJE KSIĄŻEK

Sala o pojemności do 150 krzeseł (koncertowa I piętro) – możliwość poczęstunku w salach bocznych. Możliwość artystycznego zaaranżowania pomieszczenia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Promocja książki „Koronki z płatków śniegu”

POCZĘSTUNEK

Tylko catering lub ciasteczka, kawa i herbata. Możliwość podawania poczęstunku w następujących pomieszczeniach:

sale wystawowe – parter: kolumnowa, rozetowa, balowa, południowa i północna

 

Catering – sala rozetowa

 

I piętro: sale południowa i północna, sala koncertowa (z tyłu pod oknami)

 

 

SPOTKANIA KAMERALNE / NARADY

Sala południowa (I p.), zamykana – do 30 osób

Sala sejfowa (zamykana) – do 10 osób

Sala sejfowa

ŚLUBY

Sala koncertowa I p. z możliwością podania szampana w bocznej sali południowej. Udostępniamy instrument klawiszowy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sala koncertowa (I p.)

 

 

WARSZTATY MUZYCZNE

Do wykorzystania pomieszczenia wystawiennicze według uznania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Warsztaty muzyczne SUZUKI

SESJE ZDJĘCIOWE / WIDEOKLIPY

Sale wystawiennicze, sala „sejfowa”, klatka schodowa oraz piwnica (za specjalną zgodą).

 

 

 

 

 

 

 

 

Sesja zdjęciowa w kaplicy / wideoklip w salach ekspozycyjnych na parterze

 

IMPREZY PLENEROWE

Pałac dysponuje dużymi placami (trawnik) z frontu oraz z tyłu budynku, na których można zorganizować imprezy różnego rodzaju. Istnieje możliwość postawienia małej estrady z tyłu pałacu.

Turniej rycerski – front pałacu / estrada – tył pałacu

 

 

INNE IMPREZY

Do uzgodnienia z wykorzystaniem ww. pomieszczeń i wyposażenia.